www.najleprzegryonline.fora.pl
o grach głównie online
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.najleprzegryonline.fora.pl Strona Główna
->
o grze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Conquer
----------------
Gra
W grze
Tibia
----------------
Gra
W grze
Metin 2
----------------
o grze
W grze
Polanie 2
----------------
o grze
Postacie
W grze
Red Dragon
----------------
o grze
W grze
Inne
----------------
o innych grach
Forum
----------------
Regulamin Forum
ŚMIETNIK
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
CzerwonySmok
Wysłany: Pią 14:27, 14 Mar 2008
Temat postu: Magiczne księgi
Żaden, nawet najmądrzejszy i najbardziej doświadczony mag, nie jest w stanie objąć w całości skomplikowanych rytuałów i inkantacji niezbędnych do poprawnego przeistoczenia many w energię, potocznie zwaną czarem. Właśnie z tego powodu mistrzowie magii w zamierzchłych czasach, podczas jednego z pierwszych konwentów Bractwa Magów, spisali w wielkich zwojach całą posiadaną przez siebie wiedzę, grupując zaklęcia według rodzajów energii, jaka jest do ich rzucenia potrzebna. Do naszych czasów zwoje przetrwały jako 'Magiczne Księgi', lecz wiedza zawarta w pierwotnych zwojach została po części utracona, a inkantacje i gesty w nich zawarte zniekształcone. Spowodowało to znaczne osłabienie 'magii' w stosunku do tej, którą posługiwali się nasi przodkowie. Nie każda rasa w naszym świecie jest w stanie jednocześnie operować wszystkimi dostępnymi rodzajami energii magicznej, tak z powodu naturalnych ograniczeń, jak i czasu i środków poświęconych na studiowanie arkanów sztuki magicznej. W taki oto sposób wygląda maksymalna ilość ksiąg magicznych dla każdej z ras.
To Ty decydujesz, co dla Twojego księstwa jest najlepsze. Tobie więc pozostawiono wybór ksiąg magicznych. Jeżeli Twoja rasa może na początku korzystać z jednej lub trzech ksiąg, automatycznie zostaną Ci przydzielone księgi najbardziej przydatne przy rozbudowie (księga siły lub księgi siły, ziemi i mistyki, gdy możesz mieć trzy księgi). Jeżeli z jakiegoś powodu nie będą Ci one odpowiadać, możesz je w każdej chwili zmienić, jednak decydując się na którąś przestudiuj krótki opis każdego z czarów dostępnych w poszczególnych księgach, który został przygotowany przez Twojego nadwornego maga oraz kieruj się swoim instynktem. Pamiętaj jednak, że zmiana księgi będzie wiązać się z kosztami oraz stratą dużej ilości czasu. Poszukiwania nowej księgi trwają tyle tur, ile dni ma Twoje księstwo, jednak maksymalnie 40 tur. Twoi magowie nie będą w tym czasie w stanie rzucać czarów z żadnej z ksiąg, dostępne będą tylko czary podstawowe.
Po tym, jak mieszkańcy Twojego księstwa zdołają zbudować specjalny budynek 'Pałac Magiczny', do dyspozycji magów zostanie oddana dodatkowa Księga Magiczna (nie dotyczy Dżinów), którą możesz wybrać w panelu 'Magia'. W późniejszym czasie, angażując w poszukiwania naukowców, możesz zdobyć jeszcze jedną księgę magiczną pod warunkiem, że nie posiadasz kompletu ksiąg. Dokładniej jest to opisane w rozdziale Nauka.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin