www.najleprzegryonline.fora.pl
o grach głównie online
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.najleprzegryonline.fora.pl Strona Główna
->
o grze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Conquer
----------------
Gra
W grze
Tibia
----------------
Gra
W grze
Metin 2
----------------
o grze
W grze
Polanie 2
----------------
o grze
Postacie
W grze
Red Dragon
----------------
o grze
W grze
Inne
----------------
o innych grach
Forum
----------------
Regulamin Forum
ŚMIETNIK
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
CzerwonySmok
Wysłany: Pią 14:11, 14 Mar 2008
Temat postu: Nauka
Postęp jest ważną i nieodłączną częścią społeczeństwa. Czy chodzi o nowe techniki budowlane, czy też o lepsze wyszkolenie wojska, władca który tę możliwość wykorzysta po to, aby ulepszyć własne państwo, będzie mile zdziwiony wynikiem. Naukowcy trudzą się nie tylko podnosząc wydajność zawodów, ale i odkrywając nowe technologie. Punkty nauki, odkrywane przez naukowców, można przeznaczyć na specjalizowanie państwa. Uzyskiwane punkty specjalizacji można inwestować w jedną z dziedzin wielopoziomowych albo jednopoziomowych. Maksymalna ilość punktów nauki, którą można uzyskać na turę to 20 000, jeśli jednak zaczniemy rozwijać dziedzinę "Wynalazczość" możemy zwiększyć ten limit aż do 150 000 punktów nauki. Rasa Ludzka ma limit punktów naukowych zwiększony o 33% natomiast rasa Goblinów limit ten ma zmniejszony o 20% na turę. Specjalizacje służą nam przez całą erę co oznacza, że nie możemy ich zburzyć żadnym czarem ani też żadną inną akcją.
Jeżeli produkcja naukowa jest wyższa niż limit turowy, Twoi naukowcy przeznaczą nadprodukcję na własne projekty badawcze. Nadwyżka przepada w ten sposób, ale pojawia się szansa na przełom - w wyniku przełomu dostaje się kilkakrotną wartość limitu turowego odkrycia. Szansa na przełom zależy od nadprodukcji naukowców ponad limit i wynosi od 1% (dla zerowej nadprodukcji) do 10% (dla produkcji dwa razy większej niż limit). Na przełom wpływa czar Szczęście oraz Pech (czyli mogą być 1,5x częściej, 1,65x z Empiryzmem). Należy przyjąć, że przełom pozwala statystycznie na przyspieszenie odkrywania o 4% do 40%, w zależności od szansy na przełom (czyli od nadprodukcji).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin